Pravila i uslovi

Ugovorne strane

Svaka porudžbina na našoj stranici se smatra kupoprodajni ugovor, u kojima su ugovorne strane na strani prodavca firma Rubio DOO, Karađorđeva 33, Vranje, MB: 21668940, PIB: 112412624 (u daljem tekstu Prodavac ili Lussuria.rs), i fizičko ili pravno lice koje se odluči za registraciju porudžbine na našoj stranici (u daljem tekstu Kupac).

Radno vreme za informacije, Prodavca je 08:00 – 16:00 i u tom preriodu će svi potencijalni kupci biti u mogućnosti da zatraže bilo koju informaciju. Registrovanje porudžbina je može se obavljati non-stop 24/7, osim u slučaju radova na održavanju stranice.

Lussuria.rs se obavezuje da svu naručenu robu od stranu Kupca dostavi u dogovorenom roku, na registrovanu adresu od strane Kupca. To mora biti tačno naručena roba, u ispravnom i neoštećenom stanju, po unapred dogovorenoj ceni.

Kupac se obavezuje da prilikom registracije svoje porudžbine na stranici Lussuria.rs ostavi ispravne podatke, kao i da prilikom prijema robe istu plati po dogovorenoj ceni.

Dostava i Plaćanje

Metode dostave

Svaka porudžbina napravljena na sajtu Lussuria.rs se dostava sa kurirskom službom GLS.

Do momenta dostave paketa do ruku kupca, sva odgovornost vezano za robu i paket su u odgovrnosti prodavca. Kupac je u obavezi da po prijemu paketa proveri fizičko stanje pakovanja, i u slučaju bilo kakvih oštećenja da ih momentalno prijavi kuriru. Sva oštećenja robe koja postoje, a ukoliko je pakovanje bilo u redu je odgovornost prodavca.

Cena dostave za celu Srbiju je 299 rsd.

Narudžbine preko 5000 rsd automatski ostvaruju gratis dostavu – osim u promotivnim aktivnostima kada taj prag može biti niži.

Standardno vreme isporuke za sve porudžbine je 1-2 radna dana.

Vreme isporuke se meri od sutrašnjeg radnog dana naručivanja ukoliko je izabrano plaćanje pouzećem, ili dana registrovana plaćanja ukoliko je izabrano plaćanje unapred. U slučaju hitnosti slobodno nas kontaktiraj, izaćićemo ti u susret ukoliko je to moguće.

Načini plaćanja

Porudžbine na Lussuria.rs se mogu platiti na tri standardna načina
 –  plaćanje karticom
 –  plaćanje pouzećem
 –  plaćanje unapred na naš račun u OTP banci

Provizija za odabir plaćanje pouzećem iznosi 100 rsd.
Provizija za odabir plaćanja unapred na račun je 0 rsd.
Popust za odabir plaćanja karticom je 5% na celokupnu porudžbinu.

Plaćanja karticom vrši se putem sertifikovanog bezbednosnog protokola za internet kartična plaćanja VPos Sia, koji je kroz partnersku saradnju sa OTP bankom prisutan na našem tržištu.

Bez obzira na izabran način plaćanja, naša stranica ne zaračunava dodatne troškove provizije, ali ukoliko se odlučiš za plaćanje pouzećem, kurir će pri dostavi i preuzimanju novca, zaračunati proviziju za uplatu novca na naš račun po cenovniku Pošte za plaćanje uplatnica.

Pri odabiru plaćanja pouzećem, dan kreiranja porudžbine do 11h se smatra za nulti dan roka isporuke. Pri odabiru plaćanja unapred, dan registracije uplate do 11h se smatra za nulti dan roka isporuke. U slučaju hitnosti slobodno nas kontaktiraj, izaćićemo ti u susret ukoliko je to moguće.

Podaci za plaćanje:
RUBIO DOO, Karađorđeva 33, Vranje
OTP Banka: 325-9500700192277-29

Zamena i povrat robe

Trudimo se da uvek uzađemo u susret, razumemo da se greške dešavaju – ponekad ih i sami činimo. Želimo da bez obzira na prepreke, uživaš u našem vešu na savršen način. Ukoliko dođe do bilo kakvih poteškoća slobodno nam se obrati, daćemo sve od sebe da rešimo na što efikasniji način.

Zamena robe

Zamena robe je moguća, bez obzira na razlog, u roku od 30 dana od dana isporuke porudbžine.

Prodavac snosi troškove transporta zamene robe ukoliko je poslata pogrešna roba, oštećena roba, neispravna roba, korišćena roba ili je poslata ispravan proizvod ali pogrešne veličine.

Kupac snosi troškove transporta zamene robe ukoliko je naručena pogrešna roba, kupac više ne želi naručenu robu i želi dugu ili kupcu ne odgovara veličina i potrebna mu je druga. Roba koja se vraća kao zamena mora biti savršeno i orginalno zapakovana u originalno pakovanje. Prakovanje mora biti bez ošećenja.

Roba ne sme biti oprana niti korišćena, takođe roba ne sme imati oštećenja. Ukoliko se ne ispoštuju ovi uslovi prodavac zadržava pravo da ne uvaži pravo na reklamaciju zamenom robe.

Povrat robe

Povrat robe je moguć, bez obzira na razlog, u roku od 30 dana od dana isporuke porudbžbine.

Kupac snosi troškove transporta robe do prodavca, a prodavac se obavezuje da kupcu vrati pun iznos vrednosti porudžbine, ukoliko se vraća kompletna porudžbine, ili vrednost robe koja se vraća.

Roba koja se vraća kao povrat mora biti savršeno i originalno zapakovana u originalno pakovanje, koje mora biti bez ošećenja. Pošto je u pitanju ženski donji veš, roba ne sme biti oprana, niti korišćena, takođe roba mora biti bez oštećenja. Ukoliko se ne ispoštuju ovi uslovi prodavac zadržava pravo da ne uvaži pravo na reklamaciju povrata robe.

Higijenska pravila

Nadamo se da smo svi svesni specifičnosti i senzitivnosti robe koju prodajemo, i da kada je donji veš u pitanju radi se o pre svega higijenski osetljivoj temi. Obzirom da se donji veš koristi u dodiru sa intimnim delovima tela, moraš biti svesna da ukoliko želiš da probaš robu nakon prijema to možeš uraditi samo preko svoje garderobe.

Povrat i zamena roba neće biti moguć ukoliko:

  –  Se radi o samostalnim donjim delovima veša – gaćice i čarape, bez obzira da li su otvarane
  –  Ukoliko se primeti na vraćenom vešu da je proban bez uvažavanja pravila (kontrola ultraviolentnim svetlom)
  –  Ukoliko roba bude mirisala na dodir sa kožom/parfemom
  –  Ukoliko roba bude oprana i mirisala na rašak/omekšivač
  –  Ukoliko roba ne bude imala originalnu etiketu ili ona bude oštećena
  –  Ukoliko roba bude oštećena

Praktično roba može biti vraćena ukoliko se odmah pri prijemu roba utvrdi da je neodgovarajuća ili se veličina testira pri poštovanju gore opisanih pravila.

Kako da znaš da li si izabrala pravi broj sa sebe?
Više o tome pročitaj u članku Vodič veličina.

Reklamacije

Uvek se trudimo da sve bude u najboljem redu, ali nekada se dešava da čak i pored najbolje namere i svog našeg truda stvari krenu po zlu. Nekada je odgovornost na našoj strani, nekada je odgovornost trećeg lica. Svakako ne želimo da bilo ko od potrošača bude nezadovoljan sa bilo kojim proizvodom ili uslugom.

Za bilo koju osnovanu nesavršenost imaš pravo na reklamaciju!

Bilo da se radi o isporuci pogrešnog proizvoda ili veličine, ili da se radi o isporuci oštećenog proizvoda ili paketa – imaš pravo na reklamaciju.

Prema Zakonu o zaštitit potrošača, kada je u pitanju saobraznost proizvoda (da li je to ono što je naručeno) imaš pravo da 2 godine, od dana kupovine, napraviš reklamaciju. Sa druge strane, prodavac ima zakonsku obavezu da u roku od 8 dana odgovori na tvoju reklamaciju. Svaka reklamacija mora biti izprocesirana u skladu sa zakonom. Na kraju, kupac mora biti obavešten o rezultatu reklamacije – da li se reklamacija usvaja ili odbija.

U slučaju reklamacije molim te kontaktiraj nas putem maila ili poruka, a komunikaciju ćemo nastaviti pismeno. Molimo te da u naslovu maila navedeš broj porudžbine i da u tekstu opišeš problem i eventualno priložiš sliku. Što više infomacija – to bolje, jer će nam tako biti lakše da dođemo do fer rešenja.

Zaštita ličnih podataka

Svi lični podaci koje ostavljaš na sajtu Lussuria.rs, se ne prosleđuju trećoj strani već se čuvaju zaštićeni na našem serveru. Podaci se koriste u zavisnosti od potrebe samo za komunikaciju sa kupcima, obradu porudžbina, kreiranje adresnica u kurirskoj službi.

Zavisno od potrebe svaki od segmenata naše organizacije vidi samo neophodne podatke za svoj rad, a jedino menadžement ima pristup kompletnim podacima porudžbina.

Komentari i ocene koje ostavljaš na našoj stranici su javno vidljivi. Osim samog komentara, ostali vaši podaci nisu javno dostupni.

Digitalni kolačići na sajtu Lussuria.rs pomažu da imaš što bolje iskustvo pri pregledu sajta. Kolačići pomažu da se sačuvaju podaci vezano za vaše pretrage, preglede i podatke koje ste uneli. Time se pri ponovnim posetama poboljšava korisničko iskustvo. Kolačići ostaju aktivni godinu od poslednjeg korišćenja.

Podaci koji se odnose na registraciju korisnika služe samo u svrhu što boljeg korišćenja naše stranice i što jednostavnije pravljene porudžbina. Svi podaci sakupljeni od registrovanih korisnika se ne dele sa trećom stranom već se procesuiraju i koriste samo u interne svrhe.

Podaci koji se traže za registrovanju porudžbine su samo neophodni podaci kako bi se porudžbina mogla nesmetano kompletirati. Podaci koji se traže se koriste isključivo u interne svrhe radi uspešnog procesiranja porudžbine, i neće biti deljena sa trećom stranom.

Podaci koji se korsite za izradu adresnica u sistemu kurirske službe se čuvaju pod najstrožom zaštitom privatnosti. Ovakvi podaci se brišu iz sistema kurirske službe u zakonskom roku.

Podaci koji se koriste za izradu faktura su samo osnovni podaci kupca neophodni za izradu fakture bez podataka kontakta kupca.

Na zahtev kupca, njegovi podaci mogu biti izbrisati iz baze podataka prodavca. Ukoliko smatraš da ti se traže podataci za koje misliš da nisu neophodni za procesiranje porudžbine, molimo te da nam se obratiš.

Politika privatnosti

Procesiranje ličnih podataka i politika privatnosti odnosi se na sagalsnosti osoba na koje se podaci odnose u svrhu slanja poslovnih poruka i u svrhu drugih aktivnosti direktnog online marketinga. Kontrolor vaših ličnih podataka je RUBIO DOO, Karađorđeva 33, 17000 Vranje, MB: 21668940, PIB: 112412624 (u daljem tekstu „Kontrolor“). Oficir za zaštitu ličnih: Goran Dimitrijević, direktor firme, email: zdravo@lussuria.rs.

Pravna osnova za procesiranje vaših podataka je vaša saglasnost data Kontroloru po osnovu Člana 6 (1) (a) Regulacije (EC) No 2016/679 Europskog Parliament i Savet za zaštitu pojedinaca u vezi procesiranja ličnih podataka i slobodnog protoka i razmene takvih podataka kojom se ukida Direktiva 95/46 / EC (Opšta Regulativa zaštite ličnih podataka) (u daljem tekstu „Regulativa“).

Svrha procesiranja vaših ličnih podataka je za upotrebu sistema, poslovnih komunikacija, i drugih marketing aktivnosti Kontrolora sa vama.
Ne postoji automatska individualna odluka koju donosi Kontrolor u vezi sa Članom 22 Regulative.
Rok u kojem će vaši lični podaci biti čuvani od strane Kontrolora je 3 godine, ali ne duže od toga, osim ukoliko se vaša saglasnost za upotrebu podataka (u ove svrhe) ne povuče u tom vremenskom roku.

Vaši lični podaci će biti korišćeni samo kod sledećih korisnika:
Firme za server i web administraciju, Firme za marketing i promociju, Firme za knjigovodstvene usluge i Firme za dostavu pošiljaka.

Pod setom uslova korišćenja ličnih podataka, navedenim u Regulativi imate pravo da tražite od svog Oficira pristup, ispravku ili uklanjanje vaših ličnih podataka, kao i limitiranje procesiranja vaših ličnih podataka, imate pravo prigovora na procesiranje vaših ličnih podataka, kao i pravo prenosivosti vaših ličnih podataka.

Imate pravo u bilo kom trenutku da povučete saglasnost procesiranja vaših ličnih podataka koje je dato Kontroloru. U slučaju da se to desi, ovo neće uticati na zakonitost prava na procesiranje koje je dato u prošlosti, pre nego što je povučeno. Vaša saglasnost na procesiranje ličnih podataka može biti povučena slanjem na email zdravo@lussuria.rs . Ukoliko verujete da procesiranje vaših ličnih podataka ili da je Regulativa sama bila zloupotrebljena, imate pravo, između ostalog, i da podnesete žalbu kod nadležnog organa.
Nemate nikakvih obaveza da dostavite svoje lične podatke. Dostavljanje svojih ličnih podataka nije ugovor koji ima pravne obaveze niti uključuje potrebu za zaključivanjem ugovora.

Politika kolačića

Tehnologija vezana za kolačiće se koristi kako bi se analizirali trendovi, pratile aktivnosti posetilaca na stranici i omogućila personalizovana promotivna aktivnost. Ova stranica objašljava politiku upotrebe kolačića i njihove tehnologije na stranici Lussuria.rs, firme RUBIO DOO Vranje.

Kada prvi put posetite našu stranicu pojaviće vam se pop-up sa informacijama o korišćenju kolačića, i klikanjem na dugme Prihvatam izjavljujete da ste razumeli i da ste saglasni sa upotrebom kolačića objašnjenim u našoj Politici Kolačića, nakon čega se pop-up zatvara. Prihvatanje kolačića nije obavezno a upotreba kolačića može biti otkazana u bilo kom momentu. Podešavanje i uklanjanje kolačića može biti obavljeno u podešavanjima vašeg pretraživača vezanim za kolačiće. Uklanjanje nekih kolačića može dovesti do delimično izmenjenog funkcionisanja nešag online sistema.

Kolačići su mali tekstualni fajlovi, delovi kodova, koji se se sačuvaju u vašem pretraživaču kada posetite naš sajt. Pri sledećim posetama, na osnovu tih fajlova naša stranica prepoznaje vaš pretraživaš i prilagođava stranicu vašim preferencijama iz prethodnih aktivnosti kako biste imali što bolje iskustvo. Kolačići nisu u stanju da pristupe vašem računaru i ličnim fajlovima, kompletna aktivnost se završava u vašem pretraživači u doslovno su bezopasni po vas.

Kolačići koji se postavljaju od strane našeg sajta se zovu first-party cookies, a kolačići koji se postavljaju od strane naših partnera ovlašćenih za marketing aktivnosti se nazivaju third-party cookies. Ovakvi kolačići nisu pod našom kontrolom, a koriste se uglavnom u svrhe marketing i prilagođenog oglašavanja, pa se o njima detaljnije može pročitati u Politikama kolačića tih firmi.

Kolačići služe da bolje razumeju preferencije posetioca internet stranica. Ovo se dešava na osnovu prethodnih aktivnosti posetilaca, a sve aktivnosti posetilaca na našoj stranici prolaze kroz algoritam razumevanja i kasnije sama stranica automatski se prilagođava preferencijama koristnika bilo da se radi o prezentovanju sadržaja ili o marketing ponudama za posetioce. Iako se kolačići postavljaju u pretraživače svih uređaja, oni ne skupalju lične podatke posetilaca.

Neophodni kolačići [necessary cookies] – pomažu internet stranici da bi uopšte funkcionisala na ispravan način. Bez njih, stranice ne bi bile u stanju da pokrenu neke bazične funkcije.
Preferencijalni kolačići [preference cookies] – omogućuju stranici da zapamti neke osnovne informacije o vama i tako prilagodi izgled same stranice.
Statistički kolačići [statistical cookies] – pomažu da se razume na koji način posetioci komuniciraju sa samom stranicom, putem anonimnog prikupljanja informacija i podataka.
Marketing kolačići [marketing cookies] – služe kako bi ste pratila aktivnost posetilaca po samoj stranici i na osnovu toga da se prikažu reklame prilagođene njihovom ukusu.
Kolačići performansi [performance cookies] – ovi kolačići prepoznaju da se posetioc vratio na stranicu i sadrže bazične informacije o posetiocu, poput lokacije. Ovi kolalići nisu neophodni ne utiču značajno na iskustvo koristnika.
Kolačići socijalnih mreža [social media cookies] – pomažu da se integrišu marketinške funkcionalnosti društvenih mreža na stranici, i koriste se isključivo u promotivne svrhe. U ove kolačiće uglavnom spadaju kolačići trećih lica nad kojima nemamo kontrolu, i u slušaju strepnje nad svojom sigurnosti savetujemo da pročitate politiku kolačića socijalnih mreža.

U svakom momentu, u podešavanjima pretraživača, se može podesiti delimično ili potpuno prihvatanje kolačića, kao i pogledati tipove kolačića i nazive firmi čiji se kolačići koriste na stranici koju ste posetili. Na linkovima ispod, može se naći više infomacija o kontorli kolačića na najpopularnijim svetskim pretraživačima:

Microsoft Internet Explorer:
https://support.microsoft.com/en-gb/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Google Chrome:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en
Mozilla Firefox:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
Apple Safari:
https://support.apple.com/kb/PH21411?locale=en_US

Promotivni e-mailovi, ukoliko su poslani, sadrže kolačiće koji pružaju povratnu informaciju da li je mail otvoren i da li je kliknuto na postavljeni link. Ovi kolačići se koriste samo u analitičke shvrhe i na zadržavaju se u pretraživaču posetioca.

Osim kolačića koristi se i tzv. Piksel tehnologija kako bi se na što bolji način ispratila aktivnost svakog posetioca na internet stranici. Pikseli za praćenje (tracking pixel) omogućavaju da se prepoznaja kretanje po samoj stranici kao i kretanja među stranicama od internet prodavnice do socijalnih mreža i nazad, kao i aktivnosti koje nastaju u tim promenama sa stranice na stranicu.