Pravila i uslovi
Ugovorne strane
Svaka porudžbina na našoj stranici se smatra kupoprodajni ugovor, u kojima su ugovorne strane na strani prodavca firma Rubio DOO, Karađorđeva 33, Vranje, MB: 21668940, PIB: 112412624 (u daljem tekstu Prodavac ili Lussuria.rs), i fizičko ili pravno lice koje se odluči za registraciju porudžbine na našoj stranici (u daljem tekstu Kupac).
Radno vreme za informacije, Prodavca je 08:00 – 16:00 i u tom preriodu će svi potencijalni kupci biti u mogućnosti da zatraže bilo koju informaciju. Registrovanje porudžbina je može se obavljati non-stop 24/7, osim u slučaju radova na održavanju stranice.
Lussuria.rs se obavezuje da svu naručenu robu od stranu Kupca dostavi u dogovorenom roku, na registrovanu adresu od strane Kupca. To mora biti tačno naručena roba, u ispravnom i neoštećenom stanju, po unapred dogovorenoj ceni.
Kupac se obavezuje da prilikom registracije svoje porudžbine na stranici Lussuria.rs ostavi ispravne podatke, kao i da prilikom prijema robe istu plati po dogovorenoj ceni.
Dostava i Plaćanje
Metode dostave
Svaka porudžbina napravljena na sajtu Lussuria.rs se dostavljaa sa kurirskom službom Post Express (JP Pošta Srbije).
Do momenta isporuke paketa, sva odgovornost vezano za robu i paket su u odgovrnosti Prodavca. Kupac je u obavezi da po prijemu paketa proveri fizičko stanje pakovanja, i u slučaju bilo kakvih oštećenja da ih momentalno prijavi kuriru. Sva oštećenja robe koja postoje, a ukoliko je pakovanje bilo u redu je odgovornost Prodavca.
Cena dostave za celu Srbiju je 299 rsd.
Narudžbine preko 5000 rsd automatski ostvaru dostavu gratis.
Standardno vreme isporuke za sve porudžbine je 1-3 radna dana. Vreme isporuke se meri od sutrašnjeg radnog dana naručivanja ukoliko je izabrano plaćanje pouzećem, ili dana registrovana plaćanja ukoliko je izabrano plaćanje unapred.
U slučaju hitnosti slobodno nas kontaktiraj, izaćićemo ti u susret ukoliko je to moguće.
Načini plaćanja
Porudžbine na sajtu Lussuria.rs se mogu platiti na tri način – plaćanje karticom, plaćanje pouzećem i plaćanje unapred na naš račun.
Bez obzira na izabran način plaćanja, naša stranica ne zaračunava dodatne troškove provizije, ali će kurir, pri dostavi i preuzimanju novca za plaćanje pouzećem, zaračunati proviziju Pošte za uplatu novca na račun.
Pri odabiru plaćanja karticom, dan porudžbine se smatra za nulti dan roka isporuke.
Pri odabiru plaćanja pouzećem, dan porudžbine se smatra za nulti dan roka isporuke.
Pri odabiru plaćanja unapred, dan registrovanja uplate se smatra za nulti dan roka isporuke.
U slučaju hitnosti slobodno nas kontaktiraj, izaćićemo ti u susret ukoliko je to moguće.
Podatke za uplatu na račun, možeš videti ovde.
Zamena i povrat robe
Trudimo se da uvek uzađemo u susret, razumemo da se greške dešavaju – ponekad ih i sami činimo. Želimo da bez obzira na prepreke, uživaš u našem vešu na savršen način. Ukoliko dođe do bilo kakvih poteškoća slobodno nam se obrati, daćemo sve od sebe da rešimo na što efikasniji način.
Zamena robe
Zamena robe je moguća, bez obzira na razlog, u roku od 30 dana od dana isporuke porudbžine.
Prodavac snosi troškove transporta zamene robe ukoliko je poslata pogrešna roba, oštećena roba, neispravna roba, korišćena roba ili je poslata ispravan proizvod ali pogrešne veličine.
Kupac snosi troškove transporta zamene robe ukoliko je naručena pogrešna roba, kupac više ne želi naručenu robu i želi dugu ili kupcu ne odgovara veličina i potrebna mu je druga. Roba koja se vraća kao zamena mora biti savršeno i orginalno zapakovana u originalno pakovanje. Prakovanje mora biti bez ošećenja.
Roba ne sme biti oprana niti korišćena, takođe roba ne sme imati oštećenja. Ukoliko se ne ispoštuju ovi uslovi prodavac zadržava pravo da ne uvaži pravo na reklamaciju zamenom robe.
Povrat robe
Povrat robe je moguć, bez obzira na razlog, u roku od 30 dana od dana isporuke porudbžbine.
Kupac snosi troškove transporta robe do prodavca, a prodavac se obavezuje da kupcu vrati pun iznos vrednosti porudžbine, ukoliko se vraća kompletna porudžbine, ili vrednost robe koja se vraća.
Roba koja se vraća kao povrat mora biti savršeno i originalno zapakovana u originalno pakovanje, koje mora biti bez ošećenja. Pošto je u pitanju ženski donji veš, roba ne sme biti oprana, niti korišćena, takođe roba mora biti bez oštećenja. Ukoliko se ne ispoštuju ovi uslovi prodavac zadržava pravo da ne uvaži pravo na reklamaciju povrata robe.
Higijenska pravila
Nadamo se da smo svi svesni specifičnosti i senzitivnosti robe koju prodajemo, i da kada je ženski donji veš u pitanju radi se o pre svega higijenski osetljivim temama. Obzirom da se donji veš koristi u dodiru sa intimnim delovima tela, moraš biti svesna da ukoliko moraš da probaš robu nakon prijema to možeš uraditi samo preko svoje garderobe.
Ukoliko se primeti na vraćenom vešu da je proban bez uvažavanja pravila – povrat ili zamena neće biti prihvaćena i veš će biti vraćen prvobitnom kupcu.
Imaj na umu, da kao i svi drugi prodavci ovakve robe, ne možemo prihvatiti povrat ili zamenu gaćicaa ili čarapa.
Kako da znaš da li si izabreala pravi broj sa sebe? Više o tome pročitaj u članku Vodič veličina.
Reklamacije
Uvek se trudimo da sve bude u najboljem redu, ali nekada se dešava da čak i pored najbolje namere i svog našeg truda stvari krenu po zlu. Nekada je odgovornost na našoj strani, nekada je odgovornost trećeg lica. Svakako ne želimo da bilo ko od potrošača bude nezadovoljan sa bilo kojim proizvodom ili uslugom.
Za bilo koju osnovanu nesavršenost imaš pravo na reklamaciju!
Bilo da se radi o isporuci pogrešnog proizvoda ili veličine, ili da se radi o isporuci oštećenog proizvoda ili paketa – imaš pravo na reklamaciju.
Prema Zakonu o zaštitit potrošača, kada je u pitanju saobraznost proizvoda (da li je to ono što je naručeno) imaš pravo da 2 godine, od dana kupovine, napraviš reklamaciju. Sa druge strane, prodavac ima zakonsku obavezu da u roku od 8 dana odgovori na tvoju reklamaciju. Svaka reklamacija mora biti izprocesirana u skladu sa zakonom. Na kraju, kupac mora biti obavešten o rezultatu reklamacije – da li se reklamacija usvaja ili odbija.
U slučaju reklamacije molim te kontaktiraj nas putem maila ili poruka, a komunikaciju ćemo nastaviti pismeno. Molimo te da u naslovu maila navedeš broj porudžbine i da u tekstu opišeš problem i eventualno priložiš sliku. Što više infomacija – to bolje, jer će nam tako biti lakše da dođemo do fer rešenja.
Zaštita ličnih podataka
Svi lični podaci koje ostavljaš na sajtu Lussuria.rs, se ne prosleđuju trećoj strani već se čuvaju zaštićeni na našem serveru. Podaci se koriste u zavisnosti od potrebe samo za komunikaciju sa kupcima, obradu porudžbina, kreiranje adresnica u kurirskoj službi.
Zavisno od potrebe svaki od segmenata naše organizacije vidi samo neophodne podatke za svoj rad, a jedino menadžement ima pristup kompletnim podacima porudžbina.
Komentari i ocene koje ostavljaš na našoj stranici su javno vidljivi. Osim samog komentara, ostali vaši podaci nisu javno dostupni.
Digitalni kolačići na sajtu Lussuria.rs pomažu da imaš što bolje iskustvo pri pregledu sajta. Kolačići pomažu da se sačuvaju podaci vezano za vaše pretrage, preglede i podatke koje ste uneli. Time se pri ponovnim posetama poboljšava korisničko iskustvo. Kolačići ostaju aktivni godinu od poslednjeg korišćenja.
Podaci koji se odnose na registraciju korisnika služe samo u svrhu što boljeg korišćenja naše stranice i što jednostavnije pravljene porudžbina. Svi podaci sakupljeni od registrovanih korisnika se ne dele sa trećom stranom već se procesuiraju i koriste samo u interne svrhe.
Podaci koji se traže za registrovanju porudžbine su samo neophodni podaci kako bi se porudžbina mogla nesmetano kompletirati. Podaci koji se traže se koriste isključivo u interne svrhe radi uspešnog procesiranja porudžbine, i neće biti deljena sa trećom stranom.
Podaci koji se korsite za izradu adresnica u sistemu kurirske službe se čuvaju pod najstrožom zaštitom privatnosti. Ovakvi podaci se brišu iz sistema kurirske službe u zakonskom roku.
Podaci koji se koriste za izradu faktura su samo osnovni podaci kupca neophodni za izradu fakture bez podataka kontakta kupca.
Na zahtev kupca, njegovi podaci mogu biti izbrisati iz baze podataka prodavca. Ukoliko smatraš da ti se traže podataci za koje misliš da nisu neophodni za procesiranje porudžbine, molimo te da nam se obratiš.